verkocht!!

26 februari 2009 - Venray, Nederland

Yeeechaaa......!!! Heb mijn huis VERKOCHT!!!

Jeetje, zo komt er niemand kijken, en zo is het verkocht! MOOI! Das 1 zorg minder!
Lekker joh, nu word het menens. Per 1 april moeten we het huis uit. Das al behoorlijk snel. We gaan dus op de camping wonen. In een sta-caravan. Best een grote: 2 slaapkamers, een badkamer en natuurlijk een woonkamer met keuken ineen. Er staan gewoon 2 bankjes in, maar ook een kleine eettafel met 4 stoelen. Plek zat voor ons tweetjes!! De badkamer is met douche en w.c. Onze plek ligt midden in het bos bij een kleine open plek (dus ook nog zon in de tuin!). We hebben een redelijk grote tuin met een tuinhuisje en een grote  .....VERANDA!!

Nou, wij hebben er al helemaal zin in!
Voor 4 maanden op de camping. Worden we "kampers"!

We zijn al begonnen met pakken. Het duurt nog een maand, maar nu kunnen we rustig aan doen. Daarbij moet de keuken e.d. er ook nog uit gehaald worden. Het is al kaal aan het worden hier in huis. Onze inboedel gaan we nu opslaan. Waarschijnlijk voor zo'n 2 jaar. Op de een of andere manier pak je alles dan toch anders in. Ik gooi dingen eerder weg. Ik ga toch geen friemeldingen inpakken waar je na 2 jaar waarschijnlijk nooit meer wat mee doet. Goede opruimbeurt dus!
Ik vind dat wel oke. Want je komt toch altijd weer rotzooi tegen.

Nu de reisroute nog compleet maken. Nog 1 land en hij is in mijn kop helemaal klaar. (alleen de grove route) Daar ga ik nu dus maar mee verder.

CU

Marielle