camping

11 april 2009 - Venray, Nederland

Op de camping; Jalalaladadada…….!

We zitten hier nu 2 weken en het bevalt ons goed! Best lekker, zo recreëren! Thuis komen in de bossen, de vele eekhoorntjes en vogeltjes zien, en wat een rust! Het is echt veel meer buiten leven. Dat is wel lekker.

De laatste tijd was het druk. We moesten natuurlijk het huis opleveren; verhuizen dus! Buiten het verhuizen zelf om moesten er ook een aantal dingen gerepareerd worden. Bijv. de deurkozijnen die beschadigd waren vanwege de electronische bediening ervan. En natuurlijk moest de keuken gedemonteerd worden. Het is allemaal goed verlopen en de inboedel staat nu opgeslagen! Mooi, dat is dan afgerond!

Nu dus op de camping. Zoals ik al zei; het bevalt ons goed hier. Wel viel het tegen dat we de caravan niet schoon opgeleverd kregen en dat de douche niet functioneerde. Het was maar een muf hok. Geeft niet, een dag alle deuren en ramen open, de stofzuiger en poetsdoek er doorheen en het ruikt er weer fris. Maar wat betreft de douche… groter probleem! Het membraam van de geiser is vervangen waardoor er weer enigszins een beetje een straal(tje) is. De geiser heeft eigenlijk gewoon te weinig capaciteit voor de douche. We zullen het er dus mee moeten doen. Kunnen we vast wennen voor onze reis.

Eindelijk hebben we weer internet. Twee weken zonder, wat erg! Belachelijk hoe erg je deze informatiebron dan toch kunt missen! Maar ik heb weer internet dus. De vraag is alleen voor hoe lang! Snel mijn dagboek bijwerken dus!