gewijzigd

9 juli 2009 - Venray, Nederland

Dat “tas inpakken”dit weekend word verschoven. We gaan naar Den Bosch naar een verjaardag. Het zal de laatste keer zijn dat we in Den Bosch op pad gaan, dus maken we er nog een gezellig avondje van. Ronald heeft morgen zijn laatste werkdag, dus dan hebben we nog 2 weken samen vrij.

1. Bossche Bol:
    10 juli 2009
    Jaja daar wel he !!! ;)
  2. Lisette Zimmermann:
    10 juli 2009
    Hee Marielle en Ronald,

Nu dan gaat het erop aan komen he, vandaag de laatste werkdag, dan sluit je een hele periode af.
    Geniet nog even lekker van 2 weekjes vrij zijn, dan gaat de echte wereldreis beginnen, spannend hoor!!!
    Heel veel plezier, spanning, sensatie maar ook liefde en geluk voor de komende tijd die jullie tegemoed gaan.
    Geniet ervan.
    Groetjes Lisette
  3. martha.:
    14 juli 2009
    hoi marielle en ronald.
    daar wij morgenvroeg op vakantie gaan,en er niet zijn met jullie afscheidsfeestje,willen we jullie een heeeeele goede en fantastische tijd toe wensen,en doe voorzichtig,en wij volgen jullie op de voet via de site.
    heel veel liefs en goede reis.
    wim en martha.
  4. Sandra:
    22 juli 2009
    Hoi Marielle,
    Bij toeval kwam ik op jullie website terecht en ik dacht: Heey, die ken ik. Ik heb nl. vroeger ook in Maashees gewoond: Sandra Cox. Wij hadden thuis een tuinderij op de Rieterweg. En nu lees ik dat jullie heel lang op vakantie gaan, gaaf zeg. Wanneer gaan jullie precies? Ik ga jullie zeker volgen. Alvast een hele goed reis met z'n tweeen!

groetjes,
    Sandra