hOUDOE

25 juli 2009 - Venray, Nederland

Hehe, we zijn er (bijna) klaar voor! De tassen nog dicht ritsen, fotootjes aan de tas hangen en nog wat eten. Dan is het tijd voor het bed; slapen! En dat is nodig ook! Nee, uitgerust aan onze reis beginnen zit er niet bij. Wel jammer, maarja het is nu eenmaal zo en daar veranderen we niks meer aan. Vandaag was nog best een hectisch dagje. Vanmorgen hebben we de papieren bij elkaar gedaan en al snel kwam de eigenaar van de caravan om alles af te handelen. Het valt wel ff tegen wat je dan nog in de caravan aan spulletjes hebt staan. We hadden deze gisteren al leeg geruimd. Tja, dat dachten we dus! Stiekem hadden we vandaag ook nog aardig wat mee te nemen om bij de rest van onze spulletjes te zetten. Ik ben naar ons pap gegaan en heb daar de laatste dingen gedaan voor wat betreft post, e.d.. Na een bak koffie moesten we afscheid nemen van hem. Jeetje, dit viel toch nog tegen! Pap en ik konden het beiden niet droog houden. Eenmaal emotioneel zijnde kwamen we vrij laat aan bij onze vrienden waar we de laatste uren in NL zullen slapen. Zij stonden op het punt van vertrekken. Misschien maar goed ook. Het was dus een snel afscheid. Ze reden weg, en ik moest toch weer mijn tranen weg vegen. Jahaaa, nu gaat het echt gebeuren; jullie allemaal een jaar missen! Gisterenavond waren we uit eten gegaan met Ro zijn familie en de mijne samen. We waren weeste wokken in Rosmalen. Dat was dus de laatste keer dat we Ro’s ma, zijn zus en mijn zussen zagen. Raar eigenlijk!  Maar goed, om een lang verhaal kort te maken; ik vond het emotioneler dan ik verwacht had.

Hoe dan ook; WE GAAN VERTREKKEN! Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties. Jullie zullen van ons blijven horen natuurlijk. We gaan ons avontuur beginnen en bijhouden, hier op deze site. Zo, en nu slahaaaapen!!!

HOUDOE!!

1. Leo Janssen:
    25 juli 2009
    Hoi Mariëlle en Ronald

Een heel fijne reis toegewenst en we hopen dat jullie het goed zal gaan op je wereldreis

Leo & Marjan
  2. marian hendrix:
    Hoi Marielle en Roland
    Wij wensen jullie een boeienende en fijne wereldreis toe .Geniet er samen van Zal jullie bliven volgen op de site Groetjes,
    Marian john en jongens.
  3. Jacqie en Frank:
    26 juli 2009
    Dat jullie een mooi en avontturlijk jaar tegemoet gaan, wij volgen het wel via deze site.

Veel plezier
  4. Yvonne Zegers:
    Heej luitjes,
    Als het goed is zitten jullie nou al lang en breed in Moskou. Kunnen jullie daar nog ff bijtanken.
    Geniet er samen van....
    We zullen jullie missen. Uit eten was wel erg leuk.

Groetjes, Yvonne, Peter en kids
  5. Claire:
    27 juli 2009
    He hallo!!!

We wensen jullie echt super veel plezier!
    Uit ervaring sprekende weten we zeker dat dit een jaar om nooit meer te vergeten wordt, dus geniet iedere dag, ook zal het misschien een keer niet zo lekker gaan!!

We houden jullie in de gaten!

Liefs
    Joost en Claire
  6. Mechie,Cor en Max:
    29 juli 2009
    He buurduo!!!

Hoe is het daar in Rusland? Is het er ook mooi weer we zijn erg benieuwd van jullie bevindingen en belevenissen daar! We zullen het wel snel lezen!!!!

Dikke knuffel voor jullie van ons
    de buurtjes uit 's-Hertogenbosch!!!!
  7. Bertus:
    30 juli 2009
    Hee Mariëlle en Ronald,
    Hoop dat jullie een heel Toffe reis tegemoet gaan, en dat we jullie volgend jaar weer in goede gezondheid weer terug komen.
    Greetz Bertushd
    ut braboland
  8. Aaltje:
    3 augustus 2009
    Hallo Ronald en Marielle

Tof en spannend (petje af)heel veel succes en goede reis.
    Laat binnenkort nog iets horen.

Doei Aaltje (collega)
  9. Desiree:
    3 augustus 2009
    Veel plezier op je wereldreis. We houden jullie site wel in de gaten om te zien hoe het je verloopt. Als je Juan nodig voor het Spaans dan horen we het wel:-) Gr,Desiree en Juan Carlos
  10. Thea Custers - van Bracht:
    5 augustus 2009
    Hallo Marielle en Ronald,

Eindelijk was het dan toch zo ver. Ik hoop dat jullie het heel fijn samen zullen hebben en veel indrukken opdoen. Een fijne reis en tot lezens !

Thea Custers-van Bracht