pech

13 mei 2009 - Venray, Nederland

Het kon ook bijna niet anders! Alles liep gewoon TE gesmeerd! De planning, huis verkocht, ander huis verhuurd. Reis geboekt en gaan...! HELAAS, nu dus toch een minpunt!

Ronald zijn huis komt per 1 juni leeg te staan. KUT, klote, balen, gdvrdmme........ PIEIEP!!! Afspraken waren gemaakt en het contract lag klaar om getekend te worden. Maarja, de huidige huurder kreeg een woning aangeboden van de woningbouw. Dit is veeel goedkoper, dus natuurlijk heeft ze daar ja op gezegd. Logisch! Mooi voor haar, KUT voor ons!

Maar wat nu he? Zoeken naar nieuwe huurders, of naar een koper. Zegt het voort!! TE KOOP!!! Ik heb er een beetje een hard hoofd in dat dit nog goed komt. In deze tijd??? Een optie zou zijn om in Den Bosch te gaan wonen. Dit is bijna niet te doen terwijl we beide in Venray en omgeving werken. Daar is de afstand toch te ver voor.

We hebben in ieders geval besloten dat we onze reis er niet voor laten liggen. Het leven in de landen waar we heen gaan is goedkoper dan het leven hier. Dus we gaan gewoon! Misschien dat we eerder terug moeten komen door deze financiele tegenslag. Maar we blijven goede hoop houden dat we nog voor vertrek een oplossing hiervoor vinden. Help het ons hopen!!

1. martha.:
    13 mei 2009
    dat is wel vervelend voor jullie zeg,nou wie weet komt het nog goed.succes ermee.
    gr. martha.