typhoon

1 oktober 2009 - Hanoi, Vietnam

Hallo vrienden,

We willen even laten weten dat wij gelukkig nog niks gemerkt hebben van de typhoon. En als we verder reizen checken we eerst of het er veilig is dus met andere woorden 'No worry's'. Enne, twee vissen kunnen best goed zwemmen hoor!!!

Two fishes

1. Renate van Ass:
    Hallo lieve Visjes,

wat gaaf dat ik jullie dinsdag ff heb kunnen horen op Skype, jammer dat de verbinding niet zo best was, maar we doen het binnenkort gewoon nog eens!!

dikke knuffel en lots and lots of kisses

Renaatje
  2. Vera en Rolf:
    Hey Luitjes,

Gelukkig hebben jullie niks gemerkt van de typhoon. Jullie vroegen in jullie mailtje voor Rolf z'n verjaardag hoe de motor-rijlessen gingen. ( iedereen van Hustlers weten het nu)Ik ben vandaag op examen geweest voor de AVB (bijzondere verrichtingen) en ik ben GESLAAGD!!!!!!!!
    Gewoon de eerste keer!!!!!! Eind deze maand theorie en de rest weet ik nog niet, ligt eraan hoe de lessen gaan.

Groetjes en een dikke kus
    Vera en Rolf.
  3. Claire:
    Ha reizigers,

Heb net even helemaal bij gelezen.... sorry was er gewoon niet meer van gekomen. Maar wat fantastisch. Ook de manier waarop jullie schrijven is gewoon heerlijk om te lezen.
    En jullie hebben echt al veel moois gezien! Geweldig!

Gelukkig maar dat jullie niets van de typhoon hebben meegemaakt. Wil je ook niet tijdens zo'n reis.

Nou heel veel plezier weer met de volgende rit.

ps we drinken zaterdag (meidenweekend) wel een paar biertjes op je Marielle!!!

Liefs
    Claire en Joost
  4. kelly en martijn:
    2 oktober 2009
    hey ontdekkingsreizigers

GELUKKIG hebben jullie er niks van gemerkt. echt fijn om te horen. hoe is het verder daar?
    als ik jullie verhalen lees gaat het helemaal goed.
    en aan de foto's te zien is het er overal echt schitterend.

nou we wensen jullie nog ontzettend veel plezier en al het goed op jullie andere reizen.

en zoals claire al zegt we drinken er zaterdag wel een paar op marielle.

groetjes kelly en martijn en een knuffel van sven
  5. Louis van Bracht:
    2 oktober 2009
    Hoi visjes,
    Geweldig mooie foto's van China!
    Jullie hebben gelukkig niets gemerkt van de
    thyfoon! Ik volg jullie avonturen met belangstelling, en vind het nog steeds knap, hoe uitvoerig jullie alles beschrijven.
    Ik zou zeggen ga zo lekker door, en de groetjes van ons uit Venray!
    Louis
  6. Pap:
    6 oktober 2009
    Hallo jullie tweetjes. Alles goed.???? Hier gaat het leven zijn gangetje met hier en daar een upje of een downtje. Bij jullie zat dat tempo wel een stukje hoger liggen. Door telkens jullie verslag goed te lezen krij je toch een behoorlijk idee hoe het leven daar geleefd wordt. We leven zo toch een beetje met jullie mee.