Reacties
Reacties 101 - 150 van 419
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Martha Vievermanns | Mooi verhaal, enjullie genieten er vanga zo door en… | 25 jan. '16 |
| Ineke | Hoi Marielle, wat heb je dat allemaal mooi opgeschreven!!!… | 25 jan. '16 |
| Mariska | Fijn te lezen dat jullie je vermaken, lekker genieten… | 24 jan. '16 |
| Hans en Karin | Hoi Mariëlle en Ronald, Ik lees dat jullie goed zijn… | 22 jan. '16 |
| Ineke | Ha die Marielle en Ronald, nou, jullie hebben heel… | 22 jan. '16 |
| Robinvandenberkmortel | Fijne trip. | 21 jan. '16 |
| Natasja | Hee dat hebben jullie echt goed getimed. Jullie weg… | 18 jan. '16 |
| Math,Ria en Kids | Stelleke mazzelaars, geniet ervan! | 18 jan. '16 |
| Marc Capello | Veel plezier in het land van ondermeer de Maya! | 18 jan. '16 |
| Anja | Ohh heerlijk!!! super uitzicht dus.... genieten! Kan… | 18 jan. '16 |
| Irma Hulsman | Laat de verhalen maar komen, wordt weer genieten voor… | 17 jan. '16 |
| Guus Willems | Fijn dat de reis ernaar toe goed verlopen is, geniet… | 17 jan. '16 |
| Aron & Hanneke | Nu uitrusten, relaxen, genieten, maak er wat mooi's… | 17 jan. '16 |
| Jonet marees | Heerlijk weer op reis , ga er van genieten en veel… | 16 jan. '16 |
| Elly Thijssen | Wat geweldig dat jullie weer vertrekken, Ben blij… | 15 jan. '16 |
| Peter, Yvonne en de kids | Nu dus maar lekker gaan genieten....! Wij houden het… | 15 jan. '16 |
| Berry, Shirley, Jori en Nicky | Fijn dat de reis goed is verlopen, enjoy!!!!! | 15 jan. '16 |
| Ed en Henriette | Veel plezier met jullie roadtrip! we volgen jullie. | 15 jan. '16 |
| Johan en Petra | fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen,… | 15 jan. '16 |
| Martha Vievermanns | Mooi dat jullie goed zijn aangekomen.Geniet verder… | 15 jan. '16 |
| Claire | Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Nu… | 15 jan. '16 |
| Mieke | Fijn dat het goed gaat met jullie | 15 jan. '16 |
| Mike | Moi,dan heb je nog steeds plezier op uw ontdekkingsreis.… | 15 jan. '16 |
| Loes | Ha fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen! | 15 jan. '16 |
| Hanny en Jan Albers | Hoi Mariëlle en Ronald, Morgen is de grote dag en… | 13 jan. '16 |
| Berry, Shirley, Jori en Nicky | Lieve Ronald en Mariëlle, Op de valreep ... Heel… | 13 jan. '16 |
| Roel,chantal en de kids | Hoi Ronald en marielle.. Wij wensen jullie een hele… | 12 jan. '16 |
| Jo Reijnders | Hoi Mariëlle en Ronald, Geweldig dat jullie weer… | 1 jan. '16 |
| Wanda | Ronald en Marielle ik wens jullie een gezond en gelukkig… | 31 dec. '15 |
| Guus Willems | Hoi Marielle & Ronald, geniet van het reizen en… | 28 dec. '15 |
| Thea Custers - van Bracht | Dag Marielle & Ronald, Geniet met volle teugen… | 24 dec. '15 |
| Wim en will | Hartstikke leuk, weer zo'n lange reis. Hartstikke… | 22 dec. '15 |
| Theo | Hoi, De vorige keer heb ik vaak met open mond jullie… | 22 dec. '15 |
| Maarten en Anita | Goeienavond , fijne feestdagen en wij wensen jullie… | 22 dec. '15 |
| Louis van Bracht | Hoi Marielle en Ronald. Wat leuk dat jullie weer op… | 22 dec. '15 |
| Ed en Henriette | Hoi Ronald en Mariëlle, heel veel plezier daar en… | 20 dec. '15 |
| Math,Ria en Kids | Hoi Mariëlle en Ronald, Heel veel reisplezier gewenst… | 20 dec. '15 |
| Jonet marees | Hallo Jeetje wij zijn jaloers wat een heerlijk vooruitzicht… | 19 dec. '15 |
| Kristel | Wat gaaf dat jullie je adoptiekind gaan ontmoeten!… | 19 dec. '15 |
| Rein & Thea | Nippert & Mariele Dit is de VOC mentaliteit! Gaan… | 19 dec. '15 |
| Ad van Tiel | Hoi Marielle en Ronald, Leuk dat jullie weer een wereldreis… | 18 dec. '15 |
| Yvonne Zegers | Hoi zussie en Ro, Wij wensen jullie nu al heel veel… | 18 dec. '15 |
| Jan en Jonet | Hoi Ronald en Marielle We hebben jullie een beetje… | 15 nov. '10 |
| Rianne | Ook ik houd me aanbevolen voor de diapresentatie,… | 15 nov. '10 |
| Ed en Henriette | Ha Ronald en Mariëlle, Gister was heel gezellig en… | 15 nov. '10 |
| Jo Reijnders | Hoi Marielle en Ronald Wat fijn om te horen dat jullie… | 15 nov. '10 |
| Theo | Ik was afgelopen week zeer verbaasd jullie bij NLW… | 29 sep. '10 |
| Jo Reijnders | Hallo Marielle en Ronald Toch weer fijn te horen dat… | 23 sep. '10 |
| Martha Vievermanns | MARIELLE EN RONALD. IK KAN ME VOORSTELLEN DAT JULLIE… | 23 sep. '10 |
| Irma Hulsman | Ha Marielle, Kom je snel een keer een bakkie doen,… | 12 sep. '10 |

- Natasja: Hee alweer het laatste verhaal…
- Ineke: Het was erg leuk om jullie…
- Berry, Shirley, Jori en Nicky: Ha Globetrotters! Fijn dat…
- Marion: Mariëlle en Ronald een fijne…
- Hanny en Jan Albers: Hallo Marielle en Ronald,…
Alle reacties »