Reacties
Reacties 151 - 200 van 419
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jacques Ermes | Hallo samen. Het gaat jullie goed zo te lezen.Mooi… | 9 sep. '10 |
| Ed en Henriette | Ola, welcome back. Ik hoop dat je redelijk snel weer… | 8 sep. '10 |
| Mariska | Hey muts, wat een verrassing dat jullie weer terug… | 8 sep. '10 |
| Lisette Zimmermann | Hallo Marielle en Ronald, Welkom weer terug in Nederland!… | 8 sep. '10 |
| Angela, Koos en Bart | Hello Welkom terug in Nederland !!! Het was een supermooie… | 8 sep. '10 |
| Yvonne Zegers | heej luitjes, Wat een mooie verhalen weer ! En die… | 30 aug. '10 |
| Geert Cremers | Ha Marielle, zag via Hyves dat je aan een wereldreis… | 12 aug. '10 |
| Ed en Henriette | Ola, gewoon blijven schrijven, hoe meer hoe liever.… | 11 aug. '10 |
| Irma Hulsman | Ha reizigers. Wat een verhaal weer, heb er van genoten.… | 11 aug. '10 |
| Renate van Ass | Ha lekkere visjes!! ik heb erg moeten lachen om die… | 11 aug. '10 |
| Lizet | Hoi Marielle en Ronald hoe is het met jullie? al heel… | 8 aug. '10 |
| duke en kane | hallo Marielle en Ronald, Mama zegt dat de verhalen… | 1 aug. '10 |
| Jeroen | He moatje , wordt het nie tiet datte gullie noar hous… | 23 jul. '10 |
| Claire | Hey luitjes.... Lang geleden dat wij van ons hebben… | 16 jul. '10 |
| Desiree | Hoi Marielle en Ronald. Ik lees dat alles goed is… | 14 jul. '10 |
| Joris | Hee R en M, Dat klinkt allemaal geweldig! Zeker dat… | 14 jul. '10 |
| Rachel | Hello both! Hope you are still having fun? We have… | 10 jul. '10 |
| Cor | Hoi wereld reizigers, Geniet er van op Aruba. Ik ga… | 9 jul. '10 |
| Math,Ria en Kids | Ha Mariëlle en Ronald, Hoe gaat ie, zo te lezen wel… | 8 jul. '10 |
| karel en heidi | Hee jullie twee, wij hebben lang niets meer laten… | 8 jul. '10 |
| Erica | he lieve vissen wat een verhalen! Ik heb nog niet… | 6 jul. '10 |
| Rianne | Mooi avontuur weer, wel jammer dat Suriname helaas… | 6 jul. '10 |
| Cor | Hey Ron en Marielle, Ook hier is de hele straat weer… | 5 jul. '10 |
| Ed en Henriette | Hoi Ronald en Mariëlle, de groetjes vanaf Ysselsteynse… | 5 jul. '10 |
| Martha Vievermanns | hoi marielle en ronald. nou dat zijn weer heel wat… | 5 jul. '10 |
| Jan en Jonet | Hallo Ronald enMarielle Hopelijk kennen jullie ons… | 23 jun. '10 |
| Seth en Marije | Heej mensen!! Holy shit!!! Wat hebben jullie een pech… | 16 jun. '10 |
| Martijn Smits | Hier wordt je vrolijk van! Goed man! | 12 jun. '10 |
| Jeanine | Hey wereldreizigers, Weer een geweldig verslag en… | 2 jun. '10 |
| Renate van Ass | Hey you two lucky visjes, wat een verhaal en wat een… | 31 mei '10 |
| Ed en Henriette | Ola, Had je in Tupiza niet wat meer kunnen uitgeven,… | 31 mei '10 |
| Kristel | Ha Mariëlle en Roland, Wat heb ik hier zitten lachen… | 31 mei '10 |
| Guus Willems | Nog steeds boeiende en geweldige verslagen Ik lees… | 30 mei '10 |
| Miranda Boom | Hé Marielle en Ronald Wat een geweldige verslagen… | 24 mei '10 |
| Jeroen | Ha , super weer om het allemaal te lezen. Tegek dat… | 22 mei '10 |
| Theo van Alebeek | Hallo Ronald, Hier maar eens een berichtje van je… | 18 mei '10 |
| Loes | Veel te kort dat verslag. Dat kan beter hahaha!! Have… | 17 mei '10 |
| Mariska | Hey MaRo, Weer super om jullie verhalen te lezen,… | 13 mei '10 |
| Yvonne Zegers | hallo tante mariëlle en Ronald ! Ik mis jullie heel… | 11 mei '10 |
| Yvonne Zegers | hai die hai daar.... wat een verhaal weer, zeg ! Genieten… | 11 mei '10 |
| Ed en Henriette | Ha globetrotters, leuk om weer van jullie te horen.… | 11 mei '10 |
| Claire | He luitjes, Leuk weer een keer een verhaal te lezen!!… | 11 mei '10 |
| Lizet | Heeeey Hallo,geweldig die foto's en vooral die… | 10 mei '10 |
| math en maria van rhee | Tjonge tjonge wat een reis maken jullie twee echt… | 13 apr. '10 |
| Mariska | Yes, Yes, weer een berichtje van Ma en Ro. Geweldig… | 9 apr. '10 |
| Louis van Bracht | Hoi visjes, hier weer eens een groet uit Venray! Ik… | 8 apr. '10 |
| Rianne | hey hallo, ik heb jullie bericht weer gelezen en vanuit… | 8 apr. '10 |
| Ed en Henriette | Ha doorzetters, nog niet moe van al dat wandelen?… | 8 apr. '10 |
| Mieke | heey marielle en ronald lekker dat jullie al zo'n… | 7 apr. '10 |
| Math,Ria en Kids | Ha Marielle en Ronald, Weer een mooi avontuur jullie… | 7 apr. '10 |

- Natasja: Hee alweer het laatste verhaal…
- Ineke: Het was erg leuk om jullie…
- Berry, Shirley, Jori en Nicky: Ha Globetrotters! Fijn dat…
- Marion: Mariëlle en Ronald een fijne…
- Hanny en Jan Albers: Hallo Marielle en Ronald,…
Alle reacties »