Reacties
Reacties 401 - 419 van 419
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Leo Janssen | Hoi Mariëlle en Ronald Een heel fijne reis toegewenst… | 25 jul. '09 |
| ramon jacobs | Daar zit ik dan! Ik dacht nog ff snel n woordje doen.… | 25 jul. '09 |
| JEANNE BEEKMANS | GOEDE REIS, VEEL PLEZIER, MOOI WEER,HEERLIJK ETEN,… | 24 jul. '09 |
| Mieke | heey ziet er goed uit geniet van jullie wereldreis… | 24 jul. '09 |
| debby | Hey hallo!!!! las net jullie bericht, spannend allemaal… | 24 jul. '09 |
| Sandra | Hoi Marielle, Bij toeval kwam ik op jullie website… | 22 jul. '09 |
| a.c.g.mossou | jullie hebben er een leuk verhaal van gemaakt.we wensen… | 21 jul. '09 |
| Thea Custers - van Bracht | Dag Marielle en Ronald, Ik wens jullie een hele fijne… | 18 jul. '09 |
| martha. | hoi marielle en ronald. daar wij morgenvroeg op vakantie… | 14 jul. '09 |
| Lisette Zimmermann | Hee Marielle en Ronald, Nu dan gaat het erop aan komen… | 10 jul. '09 |
| Bossche Bol | Jaja daar wel he !!! ;) | 10 jul. '09 |
| wies | Hoi Marielle,ik heb je gelukkig geen hand hoeven tegeven(kan… | 30 jun. '09 |
| Mieke | heey marielle en ronald geniet nog van de komende… | 29 jun. '09 |
| Louis van Bracht | Hoi Marielle en Ronald! Jullie gaan in ieder geval… | 20 jun. '09 |
| martha. | nou zo te lezen hebben jullie je handen nog vol,het… | 2 jun. '09 |
| martha. | dat is wel vervelend voor jullie zeg,nou wie weet… | 13 mei '09 |
| Erica | Even gekeken Gaaf!! we zullen zien. Geniet er lekker… | 5 mei '09 |
| Reinder en Thea | He Ronald en Marielle! De site ziet er leuk uit! En… | 25 apr. '09 |
| martha. | ben op jullie blog (of hoe dat ook heet) geweest,ziet… | 20 apr. '09 |

- Natasja: Hee alweer het laatste verhaal…
- Ineke: Het was erg leuk om jullie…
- Berry, Shirley, Jori en Nicky: Ha Globetrotters! Fijn dat…
- Marion: Mariëlle en Ronald een fijne…
- Hanny en Jan Albers: Hallo Marielle en Ronald,…
Alle reacties »